dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten " Beyefendi " gibi bir hitap şekli olamaz. Bu sert üsluba girer.
" Ahmet Bey, ilgili ekranlarıma ulaşım sağladım "
" Beyefendi ilgili ekranlarıma ulaşım sağladım "

Arasında dağlar kadar fark var bu iki cümlenin. Şimdi yoğun bir feedback aldığınız dönemde samimiyet sizi zor duruma düşürecek. Çünkü kurulan samimiyete dayanarak müşterileriniz sizden bir öncelik bekliyor olacak.
uykusuzluk başıma vurmuş düzeltelim onu beyfendi yazmışım bey/hanım şeklinde hitap ediyoruz