samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açık konuşmak gerekirse,

Türkiye genelinde berkide her ilde bi müşterim vardır, ister bizden hizmet almiş olsun isterse sadece fikir almak için aramiş olsun,

elbette kurumsal bazda ilk başta konuşmamı yaparım beyfendi / hanımefendi gibi konuşmamı yaparım ama benim en sinir olduğum kelime şu "efendim" kelimesi vardır ya bunu duyunca ben delleniyorum açıkçası hiç hoşlanmadım bir kelime birkaç freelancer yada firmadan aradikları zaman efendim selamlar merhabalar diyorlar ya beynimden vurulmuşa dönüyorum.

Ama şöyle bir husus var bi müşterim ile nasıl samimi olurum, bana birşey sorduğu zaman ben benim cebime para girsin diye değil, onun işi nasil çözülücek diye bakarım herzaman böyle ilerleyincede karşi tarafdakiler samimi buldukları için rahat konuşabiliyorlar
Zaten " Beyefendi " gibi bir hitap şekli olamaz. Bu sert üsluba girer.
" Ahmet Bey, ilgili ekranlarıma ulaşım sağladım "
" Beyefendi ilgili ekranlarıma ulaşım sağladım "

Arasında dağlar kadar fark var bu iki cümlenin. Şimdi yoğun bir feedback aldığınız dönemde samimiyet sizi zor duruma düşürecek. Çünkü kurulan samimiyete dayanarak müşterileriniz sizden bir öncelik bekliyor olacak.