samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uykusuzluk başıma vurmuş düzeltelim onu beyfendi yazmışım bey/hanım şeklinde hitap ediyoruz
Yok ben yazım hatanızla ilgili bir düzeltme yapmadım. Müşteriye karşı " Beyefendi/Hanımefendi " kelimeleri asla kullanılmamalı. Bu sert bir konuşma başlangıcıdır.