Yok ben yazım hatanızla ilgili bir düzeltme yapmadım. Müşteriye karşı " Beyefendi/Hanımefendi " kelimeleri asla kullanılmamalı. Bu sert bir konuşma başlangıcıdır.
yok hocam bahsettim şey o aslında dalgınlıkla beyfendi v.s yazmişim zaten hitap olarak olumsuz düşer
bizde aslında şöyle oluyor bi müşteri aradğında ismini v.s firma bilgilerini öğreniriz örnek. ahmet bey sorusunu sorar oşekilde ilgileniriz