açık konuşmak gerekirse,
Türkiye genelinde berkide her ilde bi müşterim vardır, ister bizden hizmet almiş olsun isterse sadece fikir almak için aramiş olsun,
elbette kurumsal bazda ilk başta konuşmamı yaparım bey/hanım gibi konuşmamı yaparım ama benim en sinir olduğum kelime şu "efendim" kelimesi vardır ya bunu duyunca ben delleniyorum açıkçası hiç hoşlanmadım bir kelime birkaç freelancer yada firmadan aradikları zaman efendim selamlar merhabalar diyorlar ya beynimden vurulmuşa dönüyorum.
Ama şöyle bir husus var bi müşterim ile nasıl samimi olurum, bana birşey sorduğu zaman ben benim cebime para girsin diye değil, onun işi nasil çözülücek diye bakarım herzaman böyle ilerleyincede karşi tarafdakiler samimi buldukları için rahat konuşabiliyorlar