Mekruh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Ne demiş Müslüm Gürses ;
" İyi dostlar biriktirdim hepsi ailem oldu ".
39
●1.478

millet 3 4 yılını doldurmuş kimisi daha fazla benim R10 yaşı 10 gün yazınca tabi, açıkcası baya yalnız hissediyorum. tabi normal, yeniyim (:
Hatta bir arkadaş Tahsin Çetinkaya Sevenler dernegi diye konu açmıştı bu gün.Kendim Sildirttim 
Gönül ister ki bol bol tanıdık olsun
Psikolog olunca insan hep dert dinlemekten bıkıyor zaman zaman kendini anlayan insanlara anlatarak dilinin şişini indirmek istiyor ama istiyor sadece yapamıyoruz genelde