• 15-09-2018, 00:19:43
    #28
    Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer kategorilerde sürekli ticaret döndüğü için muhabbet, sohbet çok olmadığı için belki size öyle gelmiş olabilir hocam.

    Bu forumdan tanışıp abi / kardeş yada dost olduğum bir çok insan var. Bu kişilerin çoğu ile ticaret yaptıktan sonra bu seviyeye geldik dost, arkadaş arayıp bulabileceğiniz birşey değil zaten.
    Harfiyen katılıyorum hocam
    Ne demiş Müslüm Gürses ;
    " İyi dostlar biriktirdim hepsi ailem oldu ".
  • 15-09-2018, 01:18:11
    #29
    benim için herkes aynı kefede, elbette çok dost edindim ama nezaman canım sıkılsa sohbet etmek istesem skypeta abartısız 450 500 r10 üyesi var elbet birine sarıyorum ogün yazmasa telefondan arıyorum kaçarı yok
  • 15-09-2018, 01:21:45
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yorum yazamıyorum utanç gibi geliyor millet 3 4 yılını doldurmuş kimisi daha fazla benim R10 yaşı 10 gün yazınca tabi, açıkcası baya yalnız hissediyorum. tabi normal, yeniyim (:
  • 15-09-2018, 01:36:07
    #31
    ".... insan başkalarına yardım etmediği sürece yapayalnızdır." - Erich Formm
  • 15-09-2018, 01:37:19
    #32
    Çok yalnızım
  • 15-09-2018, 01:39:58
    #33
    @TahsinCetinkaya; bunlara aylık ne kadar veriyorsun
  • 15-09-2018, 01:50:16
    #34
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TahsinCetinkaya; bunlara aylık ne kadar veriyorsun
    Maaş filan vermiyorum ki.. hatta çoğu arkadaşla muhabbetim bile yok Hatta bir arkadaş Tahsin Çetinkaya Sevenler dernegi diye konu açmıştı bu gün.Kendim Sildirttim
    http://prntscr.com/kuk6ak
    http://prntscr.com/kuk65c
  • 15-09-2018, 03:03:10
    #35
    Valla bende aynı şeyleri hissediyorum sayılır çok kalabalık bir ailenin içinde zaman zaman kendimi yalnız hissediyorum Gönül ister ki bol bol tanıdık olsun Psikolog olunca insan hep dert dinlemekten bıkıyor zaman zaman kendini anlayan insanlara anlatarak dilinin şişini indirmek istiyor ama istiyor sadece yapamıyoruz genelde
  • 15-09-2018, 03:21:09
    #36
    Gün günden o kadar kötü geliyor ki.. korkarım gün gelecek mezarımıza bile defnedecek insan bulamaz hale geleceğiz.