Konu
R10'da Ne Kadar Yalnızsınız?
15-09-2018, 01:18:11
#29
GodLessTurtLe
benim için herkes aynı kefede, elbette çok dost edindim ama nezaman canım sıkılsa sohbet etmek istesem skypeta abartısız 450 500 r10 üyesi var elbet birine sarıyorum ogün yazmasa telefondan arıyorum kaçarı yok