Konu
R10'da Ne Kadar Yalnızsınız?
15-09-2018, 01:21:45
#30
cobanlarweb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yorum yazamıyorum utanç gibi geliyor
millet 3 4 yılını doldurmuş kimisi daha fazla benim R10 yaşı 10 gün yazınca tabi, açıkcası baya yalnız hissediyorum. tabi normal, yeniyim (: