Diğer kategorilerde sürekli ticaret döndüğü için muhabbet, sohbet çok olmadığı için belki size öyle gelmiş olabilir hocam.
Bu forumdan tanışıp abi / kardeş yada dost olduğum bir çok insan var. Bu kişilerin çoğu ile ticaret yaptıktan sonra bu seviyeye geldik dost, arkadaş arayıp bulabileceğiniz birşey değil zaten.
Harfiyen katılıyorum hocam

Ne demiş Müslüm Gürses ;
" İyi dostlar biriktirdim hepsi ailem oldu ".