Valla bende aynı şeyleri hissediyorum sayılır çok kalabalık bir ailenin içinde zaman zaman kendimi yalnız hissediyorum

Gönül ister ki bol bol tanıdık olsun

Psikolog olunca insan hep dert dinlemekten bıkıyor zaman zaman kendini anlayan insanlara anlatarak dilinin şişini indirmek istiyor ama istiyor sadece yapamıyoruz genelde