Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@TahsinCetinkaya; bunlara aylık ne kadar veriyorsun
Maaş filan vermiyorum ki.. hatta çoğu arkadaşla muhabbetim bile yok Hatta bir arkadaş Tahsin Çetinkaya Sevenler dernegi diye konu açmıştı bu gün.Kendim Sildirttim
http://prntscr.com/kuk6ak
http://prntscr.com/kuk65c