Anket Hangi R10 temasını kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 124
Hangi R10 temasını kullanıyorsunuz?
Default
%24,19 (30 Oy)
Modern
%75,81 (94 Oy)
  • 30-08-2018, 20:17:44
    #19
    moderni kullanan baya kişi varmış maşallah. ben genelde defaultu kullanıyorum çünkü hem alışkanlık hem de modernin ufak tefek hataları beni tedirgin ediyor. moderni beğeniyorum aslında ama belki ilerde o hatalar düzeltilirse geçebilirim.
    • OzgurAlp
    OzgurAlp bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-08-2018, 20:43:57
    #20
    Default kullanıyorum modern e alışamadım bir türlü
  • 30-08-2018, 21:22:46
    #21
    Modern çok iyi Klasiğe göre
  • 30-08-2018, 21:29:27
    #22
    Default tarafındayım.
  • 30-08-2018, 21:36:50
    #23
    Daha işlevsel olsa da Modern'e ısınamadım bir türlü. İnadına Default :-)
  • 30-08-2018, 21:40:27
    #24
    Default tema birçok açıdan modernden daha üstün fakat modern bildirim ve stats kısmı sayesinde 1 adım öne geçiyor.
    Default kullanıyorum, etiket aldığımda bildirim geliyor, konularımı da profilimden takip ediyorum, 2 tık fazla yapıyorum ama değiyor.
    Stats kısmını da defaulttaki yeni mesajlar ve popüler mesajlardan hallediyorum.
  • 30-08-2018, 21:42:01
    #25
    Kesinlikle default. Alışkanlıklardan kolay vazgeçemiyorum
  • 30-08-2018, 22:10:20
    #26
    İlk zamanlar modern temaya geçmemek için ısrar ediyordum. Sonra modern temanın daha kullanışlı ve özellikli olduğunu anlayınca bu temaya geçiş yaptım.

    Sonuç olarak modern tema alışınca çok şık ve özellikli emeği geçenlerin ellerine sağlık diyorum
  • 01-09-2018, 22:13:27
    #27
    Bu konuyu göresiye kadar 2 tema olduğunu bilmiyordum.