moderni kullanan baya kişi varmış maşallah. ben genelde defaultu kullanıyorum çünkü hem alışkanlık hem de modernin ufak tefek hataları beni tedirgin ediyor. moderni beğeniyorum aslında ama belki ilerde o hatalar düzeltilirse geçebilirim.
Default tema birçok açıdan modernden daha üstün fakat modern bildirim ve stats kısmı sayesinde 1 adım öne geçiyor.
Default kullanıyorum, etiket aldığımda bildirim geliyor, konularımı da profilimden takip ediyorum, 2 tık fazla yapıyorum ama değiyor.
Stats kısmını da defaulttaki yeni mesajlar ve popüler mesajlardan hallediyorum.