Konu
R10'u hangi temayla kullanıyorsunuz?
30-08-2018, 22:10:20
#26
corpixx
İlk zamanlar modern temaya geçmemek için ısrar ediyordum. Sonra modern temanın daha kullanışlı ve özellikli olduğunu anlayınca bu temaya geçiş yaptım.
Sonuç olarak modern tema alışınca çok şık ve özellikli emeği geçenlerin ellerine sağlık diyorum