Konu
R10'u hangi temayla kullanıyorsunuz?
30-08-2018, 20:17:44
#19
Misafir
moderni kullanan baya kişi varmış maşallah. ben genelde defaultu kullanıyorum çünkü hem alışkanlık hem de modernin ufak tefek hataları beni tedirgin ediyor. moderni beğeniyorum aslında ama belki ilerde o hatalar düzeltilirse geçebilirim.