moderni kullanan baya kişi varmış maşallah. ben genelde defaultu kullanıyorum çünkü hem alışkanlık hem de modernin ufak tefek hataları beni tedirgin ediyor. moderni beğeniyorum aslında ama belki ilerde o hatalar düzeltilirse geçebilirim.