Default tema birçok açıdan modernden daha üstün fakat modern bildirim ve stats kısmı sayesinde 1 adım öne geçiyor.
Default kullanıyorum, etiket aldığımda bildirim geliyor, konularımı da profilimden takip ediyorum, 2 tık fazla yapıyorum ama değiyor.
Stats kısmını da defaulttaki yeni mesajlar ve popüler mesajlardan hallediyorum.