Bildiğiniz üzere R10'un 2 tane teması var. Birincisi default, diğeri modern. Ben bir ara modern kullanıyordum. Genel olarak güzel bir tema ama ufak tefek eksikleri var. Örneğin post açarken resim eklemek istiyorum. Dışarıdan resmi kopyalayıp editöre yapıştırdığımda ekliyor gibi görünüyor ama sonra hata veriyor. Bazen de hata vermeden ekliyor. Bir diğer hata da mesaj kutumdaki mesajları siliyorum ama silinmedi gösteriyor. Bunun gibi ufak tefek hatalar olduğu için şuan default temayı kullanıyorum. Sizin kullandığınız tema hangisi?