Anket Hangi R10 temasını kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 124
Hangi R10 temasını kullanıyorsunuz?
Default
%24,19 (30 Oy)
Modern
%75,81 (94 Oy)
  • 30-08-2018, 11:55:43
    #1
    Bildiğiniz üzere R10'un 2 tane teması var. Birincisi default, diğeri modern. Ben bir ara modern kullanıyordum. Genel olarak güzel bir tema ama ufak tefek eksikleri var. Örneğin post açarken resim eklemek istiyorum. Dışarıdan resmi kopyalayıp editöre yapıştırdığımda ekliyor gibi görünüyor ama sonra hata veriyor. Bazen de hata vermeden ekliyor. Bir diğer hata da mesaj kutumdaki mesajları siliyorum ama silinmedi gösteriyor. Bunun gibi ufak tefek hatalar olduğu için şuan default temayı kullanıyorum. Sizin kullandığınız tema hangisi?
  • 30-08-2018, 11:57:27
    #2
    Birisi konuya yazdığında bildirm geldiği için moderni kullanıyorum. İlk çıktığında modern garip gelmişti ama bu bildirim özelliği güzel modernin.
  • 30-08-2018, 11:58:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tabiki de modern
  • 30-08-2018, 11:58:30
    #4
    Modern iyi ancak bir ara defult yapıp tekrar moderne döndüğümde modern temanın üst tarafındaki avatarım yukarı kaymaya başladı ve görünmüyor :/
  • 30-08-2018, 12:00:36
    #5
    modern + gece modu
  • 30-08-2018, 12:01:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Modern Candır.
  • 30-08-2018, 12:03:21
    #7
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Modern temada ilk başlarda çok zorlandım ama sonradan alıştım.
    Özellikle bildirim özelliği çok iyi.
  • 30-08-2018, 12:05:27
    #8
    İlk çıktığı günden beridir modern
  • 30-08-2018, 12:07:10
    #9
    Daha kullanışlı olduğu için modern