Konu
R10'u hangi temayla kullanıyorsunuz?
30-08-2018, 11:57:27
#2
Type
Birisi konuya yazdığında bildirm geldiği için moderni kullanıyorum. İlk çıktığında modern garip gelmişti ama bu bildirim özelliği güzel modernin.