Anket Hangi R10 temasını kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 124
Hangi R10 temasını kullanıyorsunuz?
Default
%24,19 (30 Oy)
Modern
%75,81 (94 Oy)
  • 30-08-2018, 12:07:17
    #10
    @Coskun; reyiz bu yeni tema yapıldı lakin eski temaya giriyoruz sonra alttan değiştiriyoruz bari üyeye özel sabitleme var mı örneğin ben yeni temayi nicke sabitleyeyim hep onla girsin eski çıkmasın en azından veya siz direkt ilk baştaki gibi yeni temayı ayarlayın olmuyor mu öyle
  • 30-08-2018, 12:07:22
    #11
    Åžimdilik default.
  • 30-08-2018, 12:09:06
    #12
    Teknolojiye gündeme ayak uydurma lazım olduğundan modern temayı kullanıyorum
  • 30-08-2018, 12:11:02
    #13
    modern candır
  • 30-08-2018, 12:14:03
    #14
    Modern + Gece Modu
  • 30-08-2018, 12:16:33
    #15
    modern bariz daha iÅŸlevsel.
  • 30-08-2018, 12:53:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Modern 😊
  • 30-08-2018, 15:59:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Forumda çok yeniyim forumu ziyaretçi olarakda takip ederken yeni temayı kullanıyordum
  • 30-08-2018, 20:04:25
    #18
    her zaman teknolojiyi en son yenilikle kullanıyoruz Modern tabikide