Konu
R10'u hangi temayla kullanıyorsunuz?
30-08-2018, 11:58:30
#4
Zekovic
Modern iyi ancak bir ara defult yapıp tekrar moderne döndüğümde modern temanın üst tarafındaki avatarım yukarı kaymaya başladı ve görünmüyor :/