• 11-08-2018, 17:46:37
    #1
    Uşak Belediyesi'nden ABD'ye yaptırım: Medya reklam planlamalarında Facebook, Google, Instagram, Twitter ve Youtube‘a ayrılan bütçe tamamen kaldırıldı.

    https://www.*************/usak-beled...136752-haberi/
  • 11-08-2018, 17:48:04
    #2
    Tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış.


    Uşak belediyesi kadar hükümet yürekli olsa ABD Üstlerini kapatsa keşke..

    Ayrıca konuya eklediğiniz haber linki yanlış.
  • 11-08-2018, 17:48:13
    #3
    Bütün devlet kurumlarının katılması dileğiyle 😊
  • 11-08-2018, 17:52:07
    #4
    Duyurunun twitter üzerinden yapılması da çok ironik olmuş.



    https://twitter.com/usakbld/status/1028003794129436673
  • 11-08-2018, 17:52:48
    #5
    Emperyalizm'e kafa tutmak için yabancı sermaye arabalarını, telefonlarını, ithal edilen yiyeceklerini kısmış mı eğer öyleyse özelleştirmeselerdi hiç fabrikaları,yolları,köprüleri içi boş milliyetçilik yapıp üretim yapmayan 16 yıllık iktidar twitter, facebook gibi sosyal medya ortamlarını boykot ederek mi karşı koyacak süper.
  • 11-08-2018, 17:57:24
    #6
    Bence Hiçbir devlet kurumu sosyal medyaya reklam vermemeli,
  • 11-08-2018, 18:09:14
    #7
    Ekşi + R10 + Hurriyet gündemine oturduğuna göre bedavadan reklam yapılmış oldu. Canım memleketim.
  • 11-08-2018, 19:19:00
    #8
    en azından buda birşeydir. twitterdan dolar düşecek amerika ve trump gününü görecek demekten iyidir.
  • 11-08-2018, 19:26:44
    #9
    Aman tanrım, bu yaptırımla dolar 13122334235544345 TL düştü. Ya ben ne desem bilmiyorum. Vatan millet Sakarya duygusundan hareketle ekonomik ve siyasi anlamda hiçbir değeri olmayan adımlar atmak takdirden çok gülünçlük getirir.