Konu
Uşak Belediyesi'nden ABD'ye yaptırım. Katılan var mı?
11-08-2018, 18:09:14
#7
phatgit
Ekşi + R10 + Hurriyet gündemine oturduğuna göre bedavadan reklam yapılmış oldu. Canım memleketim.