Konu
Uşak Belediyesi'nden ABD'ye yaptırım. Katılan var mı?
11-08-2018, 17:46:37
#1
HesapAlSat
Uşak Belediyesi'nden ABD'ye yaptırım: Medya reklam planlamalarında Facebook, Google, Instagram, Twitter ve Youtubea ayrılan bütçe tamamen kaldırıldı.
https://www.*************/usak-beled...136752-haberi/