Emperyalizm'e kafa tutmak için yabancı sermaye arabalarını, telefonlarını, ithal edilen yiyeceklerini kısmış mı eğer öyleyse özelleştirmeselerdi hiç fabrikaları,yolları,köprüleri içi boş milliyetçilik yapıp üretim yapmayan 16 yıllık iktidar twitter, facebook gibi sosyal medya ortamlarını boykot ederek mi karşı koyacak süper.