Konu
Uşak Belediyesi'nden ABD'ye yaptırım. Katılan var mı?
11-08-2018, 17:52:07
#4
maviuan
Duyurunun twitter üzerinden yapılması da çok ironik olmuş.
https://twitter.com/usakbld/status/1028003794129436673