Konu
Uşak Belediyesi'nden ABD'ye yaptırım. Katılan var mı?
11-08-2018, 19:19:00
#8
Sigma
en azından buda birşeydir. twitterdan dolar düşecek amerika ve trump gününü görecek demekten iyidir.