Konu
Uşak Belediyesi'nden ABD'ye yaptırım. Katılan var mı?
11-08-2018, 17:48:04
#2
cleiner
Tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış.
Uşak belediyesi kadar hükümet yürekli olsa ABD Üstlerini kapatsa keşke..
Ayrıca konuya eklediğiniz haber linki yanlış.