
Eylül başında düğünümüz var (abimin) sağlam bi diyet yapayım dedim herşey güzel gisiyordu 1 ayda 10 kilo verdim bi 5kilo daha vermem gerekli standart kiloma ulaşabilmem icin ama 4-5 gündür 1 gram kıpırdama yok

Hergün 1bucuk saat basketbol oynuyorum yine tık yok

Calısma düzenimden dolayı spor salonuna filan da gidemiyorum
İlk basta verdiğim kilolardaki beslenme ile şimdiki arasında hiç fark yok kafayı yemeye az kaldı kendimi boşa cabalıyormus gibi hissediyorum

Göbekde hafif azalma var ama sanki hala göbek var gibi 😂😂
Ne yapmam lazım ne etmem lazım yardım edin 😄
Boy 1.85 kilo 94