Anket Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 115
Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Evet
%85,22 (98 Oy)
Hayır
%14,78 (17 Oy)
  • 23-06-2008, 21:10:51
    #19
    Eğer ihtiyacım olursa ve üye olunmayan bir yer yoksa ilk önce nickler şifrmei denerim önceden üye olmuşumdur % 88 ardından üye değilse üye olurum
  • 23-06-2008, 21:11:32
    #20
    nssenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bir forumsa asdasd k.adı ile asdasd şifreyi denerim. Olmazsa üye olurum.

    evet beyler öyleine üye olduğunuz forumların kullanıcı adı ve şifrelerini burda yazalımmı .. Adres hatırlayan varsada belirtmesin sadece sallamasyon olarak yaptığınız üye isimleri. Ne dersiiz yazalımmı ?
  • 23-06-2008, 21:57:46
    #21
    üye filan olmam hiç bi yere, kimseye bişey kazandırmam
    illa üyelik gerekiyorsa bulamamışsam, belki o zaman ... yoksa kimse beni o forumlara üye yapamaz
  • 23-06-2008, 22:01:54
    #22
    Misafir
    Çok acilse yada daha önce yaptığım aramalarda bulamadığım birşey ise düşünmeden üye olurum.
  • 23-06-2008, 22:03:10
    #23
    Üye olurum, artık vbulletin register.php'sini ezberlediğim ve firefox'a da ezberlettiğim için üye olmak yaklaşık 10 saniyemi alır zaten
  • 23-06-2008, 22:06:48
    #24
    Misafir
    üyeliksiz bulabileceğim bir yer ararım bulamazsam üye olurum sonra her yolladıkları spam reklam maillerine söver dururum
  • 23-06-2008, 22:07:50
    #25
    kesinlikle üye olmam.her zaman başka bi yerde bulurum.
  • 23-06-2008, 22:13:45
    #26
    çok acil olaylar oluyor o yüzden üye olurum
  • 23-06-2008, 22:18:28
    #27
    aramalarımı google amcadan yapar gözüme hoş görünen linke dıklarım karşımda içeriği görmeden tıpış tıpış üye ol hele formu çıkarsa hay senin yapacağın işe diye söylenerek pencereyi kapatıp google amca ile kafama göre bir site aramaya devam ederim.
    ya hacı sende ne cins adamsın derseniz sitede işime yarayan bilgi varsa üye olmam ama reklamına tıklarım, eğer yazıp çizeceğim bişeyler varsa üye olurum