Eğer bir forumsa asdasd k.adı ile asdasd şifreyi denerim. Olmazsa üye olurum.
evet beyler öyleine üye olduğunuz forumların kullanıcı adı ve şifrelerini burda yazalımmı .. Adres hatırlayan varsada belirtmesin sadece sallamasyon olarak yaptığınız üye isimleri. Ne dersiiz yazalımmı ?
üye filan olmam hiç bi yere, kimseye bişey kazandırmam
illa üyelik gerekiyorsa bulamamışsam, belki o zaman ... yoksa kimse beni o forumlara üye yapamaz
aramalarımı google amcadan yapar gözüme hoş görünen linke dıklarım karşımda içeriği görmeden tıpış tıpış üye ol hele formu çıkarsa hay senin yapacağın işe diye söylenerek pencereyi kapatıp google amca ile kafama göre bir site aramaya devam ederim.
ya hacı sende ne cins adamsın derseniz sitede işime yarayan bilgi varsa üye olmam ama reklamına tıklarım, eğer yazıp çizeceğim bişeyler varsa üye olurum