paylaşım forumlarında üyelik istemek kadar saçma birşey olamaz şu devirde.adam zaten saçma bir mail ile üye oluyor.mail listesi satmayı düşünseler ellerinde patlıycak.Bari üyeliksiz yap ki millet bir daha senin sitenede baksın yada tercih etsin.
Bazı forumlar da var;gerçekten elit bir toplum oluşturuyor ve mail onayıda istiyor böyle yapıcaksan üyelik iste,ama paylaşım forumlarında üyelik gayet saçma ve itici