eğer aradığım şey üyelik gerektirmeyen bir yerdeyse tabi ki onu seçerim , ve çıkarken varsa adamın reklamına 2 tık atar çıkarım. üyelik gerektiren bir şeysede varsa forumda şikayetler bölümü v.s konu açarım boşunuza db nizi şişirmeyin diye
Aradğım şey bir forum sitesinde ve "içeri görmek için giriş yapın veya üye olun" gibi bir uyarı veriyorsa hayatta üye olmam başka yerde ararım.Zamanında aradığım şeyi bulup üye olduğumda aslında sitedekinin aradığım şey olmadığını çok gördüm
Aradğım şey bir forum sitesinde ve "içeri görmek için giriş yapın veya üye olun" gibi bir uyarı veriyorsa hayatta üye olmam başka yerde ararım.Zamanında aradığım şeyi bulup üye olduğumda aslında sitedekinin aradığım şey olmadığını çok gördüm