Anket Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 115
Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Evet
%85,22 (98 Oy)
Hayır
%14,78 (17 Oy)
  • 23-06-2008, 20:50:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    eger girdigim sitede ihtiyacım olan birşey var ise üye olurum
  • 23-06-2008, 20:52:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ilk önce ararim her sitede link icin üye ol yazisi varsa mecburen ve zorlukla üye oluyorum ve basiyorum küfürleri
  • 23-06-2008, 20:55:58
    #12
    Genelde forumlar istiyor ve birbirinin kopyası,

    Orda bulunan metinden bir cümleyi kopyalayıp aratıyorum, çıkan sonuçlardan biri mutlaka işime yarıyor
  • 23-06-2008, 21:01:27
    #13
    Eğer işime yarayan bişiyse bende üye olurum benimde birsürü üyeliğim var bu şekilde
  • 23-06-2008, 21:03:55
    #14
    eğer aradığım şey üyelik gerektirmeyen bir yerdeyse tabi ki onu seçerim , ve çıkarken varsa adamın reklamına 2 tık atar çıkarım. üyelik gerektiren bir şeysede varsa forumda şikayetler bölümü v.s konu açarım boşunuza db nizi şişirmeyin diye
  • 23-06-2008, 21:07:03
    #15
    önce üyeliğim varmı diye bakarım
  • 23-06-2008, 21:07:26
    #16
    Aradğım şey bir forum sitesinde ve "içeri görmek için giriş yapın veya üye olun" gibi bir uyarı veriyorsa hayatta üye olmam başka yerde ararım.Zamanında aradığım şeyi bulup üye olduğumda aslında sitedekinin aradığım şey olmadığını çok gördüm
  • 23-06-2008, 21:08:45
    #17
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradğım şey bir forum sitesinde ve "içeri görmek için giriş yapın veya üye olun" gibi bir uyarı veriyorsa hayatta üye olmam başka yerde ararım.Zamanında aradığım şeyi bulup üye olduğumda aslında sitedekinin aradığım şey olmadığını çok gördüm

    Buda ayrı bir gerçek
  • 23-06-2008, 21:10:02
    #18
    Eğer bir forumsa asdasd k.adı ile asdasd şifreyi denerim. Olmazsa üye olurum.