eğer aradığım şey üyelik gerektirmeyen bir yerdeyse tabi ki onu seçerim , ve çıkarken varsa adamın reklamına 2 tık atar çıkarım. üyelik gerektiren bir şeysede varsa forumda şikayetler bölümü v.s konu açarım boşunuza db nizi şişirmeyin diye