Muhtemelen tüm sitelerde linkler gizlidir, ilk çıkana üye olurum, hem o sitenin sahibide bir webmaster dır ona yardımcı olmuş olurum. Ama birazda olsun üşenirim...
bir tane program buldum o formları otomatik dolduruyor
bıktım ben forum sitelerine kullanacağım bir bilgi için üye olmaktan. artık üye olmuyorum, buluyorum bir başka blog içinde aradığımı, mail adreslerim spam maillerle kaynıyor bu siteler yüzünden.
Ben üşenirim ama başka siteleride gezmek daha zor gelir.Mozillada kayıtlı olduğu için sadece şifremi ve resim doğrulamasını girer paşa paşa üye olurum
Kendi sitemde yapılmasını sevmediğim için sömürüp kaçmam en azından işime yaradıysa bi eyvallah der siteyi bir daha işim düşene kadar arayıp hal hatır sormam