Anket Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 115
Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Evet
%85,22 (98 Oy)
Hayır
%14,78 (17 Oy)
  • 29-06-2008, 23:04:14
    #37
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Gelsin şifreler falan
    Milletde ne kadar üşengeçmiş yav

    Evet 53 80,30% Hayır 13 19,70%
    ehehe
  • 29-06-2008, 23:06:14
    #38
    DarkEyess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen tüm sitelerde linkler gizlidir, ilk çıkana üye olurum, hem o sitenin sahibide bir webmaster dır ona yardımcı olmuş olurum. Ama birazda olsun üşenirim...

    bir tane program buldum o formları otomatik dolduruyor
  • 29-06-2008, 23:09:12
    #39
    O anki durumuma göre değişir genelde üye olmam zaten çoğu alıntı içerik google amcaya sorarım başka site verir bana
  • 29-06-2008, 23:09:38
    #40
    Güvenlik kodu vs çok zaman alıyor eger aradıgım şeyi başka bir sitede bulamazsam orada bulacagıma inanıyorsam üye olurum ( üşeniyorum=)
  • 29-06-2008, 23:10:58
    #41
    asdfgh kullanıcı adı 123456 şifre ile üye olurum onay neyim gerektirirse maille filan ugraşmam başka site ararım.
  • 29-06-2008, 23:49:54
    #42
    bıktım ben forum sitelerine kullanacağım bir bilgi için üye olmaktan. artık üye olmuyorum, buluyorum bir başka blog içinde aradığımı, mail adreslerim spam maillerle kaynıyor bu siteler yüzünden.
  • 30-06-2008, 02:55:19
    #43
    Üyeliği durduruldu
    birde maillere spam olayından çekinip üye olmayan arkadaşlar için Ücretsiz Geçici Email Adresi - Bedava Anti Spam Eposta

    belki lazım olur
  • 30-06-2008, 02:58:03
    #44
    Misafir
    hiç işim olmaz, başka yer ararım.. bulamazsam üye olurum
  • 30-06-2008, 02:59:12
    #45
    Ben üşenirim ama başka siteleride gezmek daha zor gelir.Mozillada kayıtlı olduğu için sadece şifremi ve resim doğrulamasını girer paşa paşa üye olurum
    Kendi sitemde yapılmasını sevmediğim için sömürüp kaçmam en azından işime yaradıysa bi eyvallah der siteyi bir daha işim düşene kadar arayıp hal hatır sormam