Ben üşenirim ama başka siteleride gezmek daha zor gelir.Mozillada kayıtlı olduğu için sadece şifremi ve resim doğrulamasını girer paşa paşa üye olurum

Kendi sitemde yapılmasını sevmediğim için sömürüp kaçmam

en azından işime yaradıysa bi eyvallah der siteyi bir daha işim düşene kadar arayıp hal hatır sormam