Anket Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 115
Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Evet
%85,22 (98 Oy)
Hayır
%14,78 (17 Oy)
  • 30-06-2008, 03:01:09
    #46
    Davay davay 🌹
    Üye Olmadan Çıkarıp başka sitede ararım
  • 30-06-2008, 11:47:55
    #47
    Kurumsal Üye
    Mecbur kalmadıkça üye olmam
  • 30-06-2008, 12:41:19
    #48

  • 30-06-2008, 13:44:22
    #49
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    eheahae
  • 30-06-2008, 14:35:08
    #50
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha gözünü sevdiğimin forumu. Hangi forum bu, üye olacam hemen
  • 30-06-2008, 14:44:53
    #51
    Acilse hemen üye olurum
  • 30-06-2008, 14:49:23
    #52
    genelde üşenirim ama üyelik için sabit kullandığım bir mail adresim var ve mozillada hepsi tık tık çıkıyor. Geriye güvenlik kodu ile şifre kalıyor onuda giriyoruz haliyle tabi.
  • 30-06-2008, 14:51:33
    #53
    Forum sitelerine üye olurken üşenmem ama diğer sitelere üye olurken ewt başka site ararım
  • 30-06-2008, 15:26:16
    #54
    mesela şu kelimeyle foruma gelmiş olalım

    virtual dj 4.0+ keygen +loop

    Foruma bakarım üyelik mi istiyor. Aynı Topic başlığını google da tekrar aratırım. bi kaç tane üyelik isteyen site daha çıkar karşınıza.

    Ama en geç 3. denemenizde bilgiye ulaşırsınız.

    Yani çok çok özgün birşey değilse hayatta üye olmam.

    özgün site soccercenter gibi bir site mesela.Kendileri tartışıp konuşup dosyalar&yamalar üretiyorlar.

    Yoksa genel bir foruma bir link veya dosya için üye olmak bir gram bal için keçi boynuzu yemek gibi.Forumlar herkese açık olmalı.