Konu
Bir siteye üye olmaya üşenenler var mı ?
30-06-2008, 14:49:23
#52
cuhadar
genelde üşenirim ama üyelik için sabit kullandığım bir mail adresim var ve mozillada hepsi tık tık çıkıyor. Geriye güvenlik kodu ile şifre kalıyor onuda giriyoruz haliyle tabi.