Bir siteye üye olmaya üşenenler var mı ? - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir siteye üye olmaya üşenenler var mı ?
56
●
2.753
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bir siteye üye olmaya üşenenler var mı ?
İlk
2
3
4
5
6
7
Anket
Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
115
Siteye üye olmaya üşenirmisin ?
Evet
%85,22 (
98
Oy)
Hayır
%14,78 (
17
Oy)
30-06-2008, 15:49:12
#55
undefined
ben hemen üye oluyorum çoğu zaman aktivasyon maili de istenmiyor bir seferlik girdiğim forumlara özel bir accountum var hep aynı isim ve aynı şifre sanıyorum böyle giderse çok değerli bir hesap olacak çünkü 200e yakın forum üyeliği olabilir
30-06-2008, 15:50:53
#56
GoodSave!
asdfclub vardı bi ara.
30-06-2008, 16:24:05
#57
Asi_Prens
Dosyayı bulamazsam üye olurum.Üyeliksiz siteler favorim
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler