Eğer bir forumsa asdasd k.adı ile asdasd şifreyi denerim.

Olmazsa üye olurum.
evet beyler öyleine üye olduğunuz forumların kullanıcı adı ve şifrelerini burda yazalımmı .. Adres hatırlayan varsada belirtmesin sadece sallamasyon olarak yaptığınız üye isimleri. Ne dersiiz yazalımmı ?