• 16-07-2018, 11:14:02
    #1
    Selamlar ..
    N11'de satış yapan arkadaşlara bir kaç sorum olacak.

    1- Müşteriye ürünü gönderdim ancak ürün teslim alınmadığı için kargo firması tarafından bana geri geldi, ancak n11'de sipariş tamamlandı olarak görünüyor. Bu aşamada ne yapılması gerekiyor?

    2- Ürünlere sepette ek indirim nasıl ekleniyor? (Pazarlama yöntemi kısmında sepete ek indirim ile alakalı bir şey yok)

    3- N11'in sistemi hakkında önerileriniz varsa dikkate alınır
  • 16-07-2018, 11:19:00
    #2
    1 - ) Pek dikkate alma sonuçta ürün sende müşteri kabul etmemiş elbet onları onu halleder, genelde oluyor böyle hatalar. Ama yinede kafama takılır derseniz magazadestek maili var oradan iletişim kurablirsin.
    2 - ) Öyle bir özellik sanırım n11'de yok ancak kupon oluşturabilirsin.
    3 - ) Mağaza puanına dikkat et ve stoklu ürün koymaya çalış. Reklam alacağın zamanda kesinlikle sponsorlu mağaza reklamından al.
  • 16-07-2018, 11:26:25
    #3
    gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 - ) Pek dikkate alma sonuçta ürün sende müşteri kabul etmemiş elbet onları onu halleder, genelde oluyor böyle hatalar. Ama yinede kafama takılır derseniz magazadestek maili var oradan iletişim kurablirsin.
    2 - ) Öyle bir özellik sanırım n11'de yok ancak kupon oluşturabilirsin.
    3 - ) Mağaza puanına dikkat et ve stoklu ürün koymaya çalış. Reklam alacağın zamanda kesinlikle sponsorlu mağaza reklamından al.
    1- Müşteri mağdur olsun istemiyorum doğrusu. Destek merkezine mail gönderdim pek orası ile uğraşmakta istemiyorum çok geç dönüş yapıyorlar zaten mağazalara yönelik iletişim numarasıda olmadığı için tek seçenek mail, o da çok geç sonuçlanıyor. Müşteri ile iletişim kurup tekrardan gönderim yapsam git gel git kargo ücreti bena yük oluyor.

    2- N11'de bazı ürünlerin ilanlarında görüyorum, sepete ek %15 indirim gibisinden ama panelde böyle bir seçenek yok, teklif olarak falan geliyor olabilir belki

    3- Dikkate alıcam
  • 16-07-2018, 11:31:31
    #4
    N11 ile alakalalı şöyle bir bot yazmıştım 2 arkadaş şuan bunu kullanıyor bot'dan kategoriye göre ürünlerin en çok satılanları listeliyorsunuz ve bu ürünlere göre fiyatlandırma yapıyorsunuz ve emin olun rahat 1,2 satış getiriyor bizat ben denedim.Böyle bir strateji kullanabilirsiniz.Ayrıca insan psikolojisini kullanarak'da satış yapabilirsiniz vb. vb.
  • 16-07-2018, 11:36:18
    #5
    Müşteri almaz, keyfi vazgeçer, teslim alır vazgeçer. Tüm kargolar git gel mağazaya ait.
    İndirim kampanya vs. ürün eklenen sayfada mevcut.
    Sorulara hızlı cevap veremezseniz müşteri tipi direk başka mağazadan alıyor.
    Ve ürünü almadan bir çoğu teyit alır, satılan ürünü şişirmeden eklemek lazım.
    Ürüne gelen yorum önemli değil, ilanı sil sıfırdan aç ama mağaza profilinde asılı kalıyor her kötü yorum.
    Bazı müşteriler beyaz un alır, yanında küçük altın göndermezsen memnun kalmaz.
    Onlara yapacak birşey yoktur, onları görmezden gelmek gerek.
  • 19-07-2018, 07:26:23
    #6
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri almaz, keyfi vazgeçer, teslim alır vazgeçer. Tüm kargolar git gel mağazaya ait.
    İndirim kampanya vs. ürün eklenen sayfada mevcut.
    Sorulara hızlı cevap veremezseniz müşteri tipi direk başka mağazadan alıyor.
    Ve ürünü almadan bir çoğu teyit alır, satılan ürünü şişirmeden eklemek lazım.
    Ürüne gelen yorum önemli değil, ilanı sil sıfırdan aç ama mağaza profilinde asılı kalıyor her kötü yorum.
    Bazı müşteriler beyaz un alır, yanında küçük altın göndermezsen memnun kalmaz.
    Onlara yapacak birşey yoktur, onları görmezden gelmek gerek.

    altını çizdigim yerle ilgili bişey söylemek istiyorum.satıcılar açısından nasıl oluyor bilgim yok tabi ama,çok sık alışveriş yapıyorum n11de ve bunla alakalı sık sık gördügüm bişey var.mesela konuyu açan arkadaştan bi ürün aldım diyelim,ürünün kargo ücreti ürün ücretiyle birlikte alınıyor benden sipariş esnasında.bence her satıcının böyle yapması gerekiyor,mümkünse.
  • 19-07-2018, 10:11:31
    #7
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altını çizdigim yerle ilgili bişey söylemek istiyorum.satıcılar açısından nasıl oluyor bilgim yok tabi ama,çok sık alışveriş yapıyorum n11de ve bunla alakalı sık sık gördügüm bişey var.mesela konuyu açan arkadaştan bi ürün aldım diyelim,ürünün kargo ücreti ürün ücretiyle birlikte alınıyor benden sipariş esnasında.bence her satıcının böyle yapması gerekiyor,mümkünse.
    Mağaza anlaşırsa daha ucuz olduğu için ve müşteriler 'kargo bedava' veya ''ücretsiz kargo' yazsın istediği için mecburen böyle yapıyor.
    Ama 3 seçenek vardı. Biri mağaza öder, biri müşteri siparişte öder, biri de alıcı ödemeli gönderim ki bunu pek istemezler.
    Ama alınan ücreti sepette öderse, keyfi vazgeçme vs. durumlarından kurtuluyorsunuz.

    Sepette öderken 2. bir dez avantaj, 3 ürün alacak insanlar, kargo fiyatı her üründe 5,99 - 6,99 11,99 gibi görünüyor.
    Müşteri de sanıyor ki çok fazla kargo tutar, oysa sepette (aynı mağaza ise) kargo ücreti ortalamayı bulacak.
    Ama malesef bu tür durumları daha net çözmedikleri için mağaza öder olarak geçiyor satıcılar.
  • 19-07-2018, 10:40:41
    #8
    Tech77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar ..
    N11'de satış yapan arkadaşlara bir kaç sorum olacak.

    1- Müşteriye ürünü gönderdim ancak ürün teslim alınmadığı için kargo firması tarafından bana geri geldi, ancak n11'de sipariş tamamlandı olarak görünüyor. Bu aşamada ne yapılması gerekiyor?

    2- Ürünlere sepette ek indirim nasıl ekleniyor? (Pazarlama yöntemi kısmında sepete ek indirim ile alakalı bir şey yok)

    3- N11'in sistemi hakkında önerileriniz varsa dikkate alınır

    1-Bazı müşteriler unutuyor ödeme geliyor / Müşteri hizmetlerine haber verirseniz Müşteriye ulaşıp iade talebi açtırıyorlar magza puanınız düşüyor
    Müşteriye bizzat ulaşıp özel kargo kampanyanız ile tekrar göndermenizi öneririm

    2- Ürünlere sepette ek indirim N11 in kendi katagorisel kampanyalarına göre
    zaman zaman oluyor satıcının ayarlayabilecegi bir şey degil ancak ürünleri listelerken bu ve bunun gibi durumları göz önüne alarak titiz şekilde ayarlamak gerekiyor

    3- magzanızı incelemek isterim
  • 19-07-2018, 11:11:59
    #9
    adskingo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-Bazı müşteriler unutuyor ödeme geliyor / Müşteri hizmetlerine haber verirseniz Müşteriye ulaşıp iade talebi açtırıyorlar magza puanınız düşüyor
    Müşteriye bizzat ulaşıp özel kargo kampanyanız ile tekrar göndermenizi öneririm

    2- Ürünlere sepette ek indirim N11 in kendi katagorisel kampanyalarına göre
    zaman zaman oluyor satıcının ayarlayabilecegi bir şey degil ancak ürünleri listelerken bu ve bunun gibi durumları göz önüne alarak titiz şekilde ayarlamak gerekiyor

    3- magzanızı incelemek isterim
    Mağaza destek merkezine mail gönderdim müşteriye ulaşıp iade yaptılar, hallettik durumu. Ama n11 satıcına destek konusunda geri bi sistem.