Selamlar ..
N11'de satış yapan arkadaşlara bir kaç sorum olacak.

1- Müşteriye ürünü gönderdim ancak ürün teslim alınmadığı için kargo firması tarafından bana geri geldi, ancak n11'de sipariş tamamlandı olarak görünüyor. Bu aşamada ne yapılması gerekiyor?

2- Ürünlere sepette ek indirim nasıl ekleniyor? (Pazarlama yöntemi kısmında sepete ek indirim ile alakalı bir şey yok)

3- N11'in sistemi hakkında önerileriniz varsa dikkate alınır