Müşteri almaz, keyfi vazgeçer, teslim alır vazgeçer. Tüm kargolar git gel mağazaya ait.
İndirim kampanya vs. ürün eklenen sayfada mevcut.
Sorulara hızlı cevap veremezseniz müşteri tipi direk başka mağazadan alıyor.
Ve ürünü almadan bir çoğu teyit alır, satılan ürünü şişirmeden eklemek lazım.
Ürüne gelen yorum önemli değil, ilanı sil sıfırdan aç ama mağaza profilinde asılı kalıyor her kötü yorum.
Bazı müşteriler beyaz un alır, yanında küçük altın göndermezsen memnun kalmaz.
Onlara yapacak birşey yoktur, onları görmezden gelmek gerek.
altını çizdigim yerle ilgili bişey söylemek istiyorum.satıcılar açısından nasıl oluyor bilgim yok tabi ama,çok sık alışveriş yapıyorum n11de ve bunla alakalı sık sık gördügüm bişey var.mesela konuyu açan arkadaştan bi ürün aldım diyelim,ürünün kargo ücreti ürün ücretiyle birlikte alınıyor benden sipariş esnasında.bence her satıcının böyle yapması gerekiyor,mümkünse.