• 27-06-2018, 16:09:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Türknet, NetSpeed ve Superonline kullanan arkadaşların yorumlarını alabilir miyim? Karşılaştırma yapabilecek olan varsa da sevinirim. Türk Telekomdan yeni bir ISS geçmeyi düşünüyorum.

    Herkes şikayetini, olumsuzlukları ve artı durumlarını yazarsa herkes faydalanabilir.

    Altyapım 35 MBPS kadar destekliyor.


    Ek: Konya'da ikamet ediyorum.
  • 27-06-2018, 16:09:56
    #2
    Kesinlikle TurkNet,
    Taahhüt yok, AKN yok, hız limiti yok...
  • 27-06-2018, 16:13:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alt yapınızda superonline varsa superonline..Yoksa Turk telekom.Turknet kesinlikle geçmeyin.Müşteri hizmetleri denilen kavram yok.Denemek için ön basvuruyu yapın sonra arayın ulasamassınız Ben öncesinde Superonline adsl kullanıyordum.TT altyapısı.Sorun olunca hemen çözülmüyordu(Birazda Turk telekomun çakallığı).Turk Telekom geçtim.En ufak sıkıntıda Ertesi gün ekip geliyor.Eğerki superonline alt yapınız varsa Superonline önceliğiniz olsun.(Fiber kastediyorum.Adsl ise TT alt yapısı kullandıgı için önermiyorum)
  • 27-06-2018, 16:14:06
    #4
    altyapınız nedir?
  • 27-06-2018, 16:15:22
    #5
    Alt yapım 35 MBPS kadar destekliyor.
  • 27-06-2018, 16:18:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    erkanakgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle TurkNet,
    Taahhüt yok, AKN yok, hız limiti yok...
    Hocam taahhüt yok dediniz.İptali için gereken belgeleri 17 defa yolladım.Abartısız net rakamdır.Müşteri hizmetlerine ulasamıyorum.Destek acıyorum Telefonda pusuda bekliyorum ha aricaklar diye.Belgeler ulasmadı diye sürekli adam kekliyorlar.0.70mbps hız alıyordum,alırken ve alt yapı sorguladıgımda 22mbps cıkıyordu.0.70 aldıgımda yok santral uzaklıgı vs. Bahaneler ürettiler.Söylediklerim Çektiğim sıkıntılardır.Kimi sıkıntısız kullanıyor tabiki orasını bilemem.
  • 27-06-2018, 16:20:13
    #7
    hocam akk olmadığı için türknet veya netspeed derim. ben adl kullanıyorum. superonline da akk olduğu için 2 yıl taahhütün üstüne hemen türknete geçtim. onlarda müşteri hizmetlerini kapattılar, müşteri olduktan sonra kimseyle muhattap olamıyorsunuz sadece ticket sistemi var. sonra hem bundan hem de yaptıkları zamdan dolayı netspeed e geçtim. şu an da sorun yok hem müşteri hizmetleri var hem adsl için fiyatları uygun. yüksek hız alsam ücreti sorun etmem ama istanbulun en merkezi yerlerinden birinde yaşamama rağmen berbat bir hız aldığım için ne kadar az ödesem o kadar iyi diyorum (buradaki altyapıyı güncellemedikleri için sinirimden)
  • 27-06-2018, 16:22:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    brskzlky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam akk olmadığı için türknet veya netspeed derim. ben adl kullanıyorum. superonline da akk olduğu için 2 yıl taahhütün üstüne hemen türknete geçtim. onlarda müşteri hizmetlerini kapattılar, müşteri olduktan sonra kimseyle muhattap olamıyorsunuz sadece ticket sistemi var. sonra hem bundan hem de yaptıkları zamdan dolayı netspeed e geçtim. şu an da sorun yok hem müşteri hizmetleri var hem adsl için fiyatları uygun. yüksek hız alsam ücreti sorun etmem ama istanbulun en merkezi yerlerinden birinde yaşamama rağmen berbat bir hız aldığım için ne kadar az ödesem o kadar iyi diyorum (buradaki altyapıyı güncellemedikleri için sinirimden)
    Netspeed kullanmadım ama okudugum yorumlar iyi.
  • 27-06-2018, 16:25:00
    #9
    raskolnbuba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netspeed kullanmadım ama okudugum yorumlar iyi.
    çok birşey beklemeyin açıkcası, aynısının rengi değişik olanı ama akk olmaması ve taahhüt olmaması iyi.