Kesinlikle TurkNet,
Taahhüt yok, AKN yok, hız limiti yok...
Hocam taahhüt yok dediniz.İptali için gereken belgeleri 17 defa yolladım.Abartısız net rakamdır.Müşteri hizmetlerine ulasamıyorum.Destek acıyorum Telefonda pusuda bekliyorum ha aricaklar diye.Belgeler ulasmadı diye sürekli adam kekliyorlar.0.70mbps hız alıyordum,alırken ve alt yapı sorguladıgımda 22mbps cıkıyordu.0.70 aldıgımda yok santral uzaklıgı vs. Bahaneler ürettiler.Söylediklerim Çektiğim sıkıntılardır.Kimi sıkıntısız kullanıyor tabiki orasını bilemem.