Merhaba arkadaşlar,

Türknet, NetSpeed ve Superonline kullanan arkadaşların yorumlarını alabilir miyim? Karşılaştırma yapabilecek olan varsa da sevinirim. Türk Telekomdan yeni bir ISS geçmeyi düşünüyorum.

Herkes şikayetini, olumsuzlukları ve artı durumlarını yazarsa herkes faydalanabilir.

Altyapım 35 MBPS kadar destekliyor.


Ek: Konya'da ikamet ediyorum.