brskzlky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam akk olmadığı için türknet veya netspeed derim. ben adl kullanıyorum. superonline da akk olduğu için 2 yıl taahhütün üstüne hemen türknete geçtim. onlarda müşteri hizmetlerini kapattılar, müşteri olduktan sonra kimseyle muhattap olamıyorsunuz sadece ticket sistemi var. sonra hem bundan hem de yaptıkları zamdan dolayı netspeed e geçtim. şu an da sorun yok hem müşteri hizmetleri var hem adsl için fiyatları uygun. yüksek hız alsam ücreti sorun etmem ama istanbulun en merkezi yerlerinden birinde yaşamama rağmen berbat bir hız aldığım için ne kadar az ödesem o kadar iyi diyorum (buradaki altyapıyı güncellemedikleri için sinirimden)
Netspeed kullanmadım ama okudugum yorumlar iyi.