raskolnbuba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netspeed kullanmadım ama okudugum yorumlar iyi.
çok birşey beklemeyin açıkcası, aynısının rengi değişik olanı ama akk olmaması ve taahhüt olmaması iyi.