• 05-06-2018, 17:48:44
    #10
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suspend et, ulaşır telefonla abi faturası gelmiş ödeme yapmak gerek de.
    Bu aklıma yatıyor gibi ama başka alternatifleride bi bekleyelim

    cculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vereceği varsa hiç vermez mantığı nedir ya?
    Kapat gitsin her geçen saniye zoruna gitmiyor mu?
    Kapatırım gider de, bu sefer harcanan emek ile kaybedilen zaman gitmeyecek mi zoruma?

    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam çoğunlukla tanıdığa iş yapınca öyle oluyor aynı şekilde başıma geldi zamanında 3 tane site yapmıştım uygun fiyatlara ajansların verdiği fiyatları tahmin edebilirsiniz sürekli ödeme bekliyorum diyerek oyaladı bende her seferinde benimde ödemelerim var şuraya vs diyip parça parça almıştım aylarca sürmüştü bu olay haliyle gelen parada paramparça olunca hayrını göremedim nacizane önerim zıtlaşmadan suyuna gidermiş gibi en azından bölüm bölüm almaya çalışın hep derdim ödeme sorun değil sonra alırım içine sinsin derdim tövbe ettim
    Benimde yaptığım tam olarak buydu. Damlaya damlaya göl olsa eyv ama o da yok, bi damla bile damlamadı üç aydır.
  • 05-06-2018, 17:51:07
    #11
    seni bu duruma sokan insanlar utansın dicem ama utanma olsa ödemesini hemen yapardı, aç telefonu site ilgili bir kısım kaldımı eksik varmı diye sor sonrasında ödemeyi havale yada eft ilemi yapıcaksın diye sor normal şekilde paranı iste bu senin hakkın , sana şu gün bu gün zaman atarsa belirt sende benimde ödeme yapmam gereken yerler var sunucu parası filan ödeme yaptığın zaman siteyi tekrar aktif ederim dersin,hiç ödeme yapmaz diye siteyi ilerde kapatabileceğin bir kapı bırak kendine
  • 05-06-2018, 17:54:52
    #12
    SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aklıma yatıyor gibi ama başka alternatifleride bi bekleyelim


    Kapatırım gider de, bu sefer harcanan emek ile kaybedilen zaman gitmeyecek mi zoruma?


    Benimde yaptığım tam olarak buydu. Damlaya damlaya göl olsa eyv ama o da yok, bi damla bile damlamadı üç aydır.
    Zoruna giden çoktan zoruna gitmiş olmalı zaten.

    Bu saatten sonra o parayı alırsan mutlu olacaksan kapatma ok.
  • 05-06-2018, 17:54:57
    #13
    Bir tanıdığa geçen sene şubat ayında site yaptım 1 kuruş para ödemedi bu ocak ayında aradı bu sitenin yıllık kirası gelmiştir sana 60 tl yolluyayım dedi benim para dedim sezon açılsın bakarız dedi site şuan kelimesinde 1.sırada sizin izlediğiniz yolu izlicem bende.
  • 05-06-2018, 17:55:12
    #14
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacklendi diye index at ulaşır sana sende ödemeden sonra düzeltirim dersin
    şimdi hocam hack yedi derse o zaman senin yaptığın site bu deyip vermeuecektir bence
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suspend et, ulaşır telefonla abi faturası gelmiş ödeme yapmak gerek de.
    ben bunu denedim işe yaradı denebilir hocam yurt dışında olan bir müşterime


    ama gelin görelik ki kendi şehrime abi dedigim insan bile bana kazık attı sonuc olarak hesabini banlattım birde multi hesabını
    ama tabi yaptığım ile gurur duyuyormuyum
    tabi ki hayır
    keşke emeğimi hiçe saymasaydı da tüm bu çirkin olaylar olmasaydı ama kısmet ne diyelim


    geçmis olsun hocam inşallah alırsınız sorunsuz
    suspend işine bakın derim
    hatta whm panel kullanıyorsanız ordan suspend sayfasini düzenleme var ordan ödeme yapılana kadar kilitlidir falan yazabilirsiniz
    esen kalın.
  • 05-06-2018, 18:01:34
    #15
    cculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zoruna giden çoktan zoruna gitmiş olmalı zaten.

    Bu saatten sonra o parayı alırsan mutlu olacaksan kapatma ok.
    Düğün için birikim hocam, üç lira üç liradir misali bulunsun

    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tanıdığa geçen sene şubat ayında site yaptım 1 kuruş para ödemedi bu ocak ayında aradı bu sitenin yıllık kirası gelmiştir sana 60 tl yolluyayım dedi benim para dedim sezon açılsın bakarız dedi site şuan kelimesinde 1.sırada sizin izlediğiniz yolu izlicem bende.
    Valla müşteriden müşteriye değişir. Bizimkisinin siteye ne kadar ihtiyacı var bilinmez, sizinkisinin işleri siteden yürüyorsa ve siz siteyi kapatırsanız acilen açılmasını talep eder ve ödemeyi yapmaya daha fazla yanaşır. Bizimkisi öyle değil işte, olsa nolur olmasa nolur misali.

    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi hocam hack yedi derse o zaman senin yaptığın site bu deyip vermeuecektir bence

    ben bunu denedim işe yaradı denebilir hocam yurt dışında olan bir müşterime


    ama gelin görelik ki kendi şehrime abi dedigim insan bile bana kazık attı sonuc olarak hesabini banlattım birde multi hesabını
    ama tabi yaptığım ile gurur duyuyormuyum
    tabi ki hayır
    keşke emeğimi hiçe saymasaydı da tüm bu çirkin olaylar olmasaydı ama kısmet ne diyelim


    geçmis olsun hocam inşallah alırsınız sorunsuz
    suspend işine bakın derim
    hatta whm panel kullanıyorsanız ordan suspend sayfasini düzenleme var ordan ödeme yapılana kadar kilitlidir falan yazabilirsiniz
    esen kalın.
    Hemen hemen aklımda da böyle birşey var zaten, bakalım daha ne fikirler gelecek az daha bekleyelim.
  • 05-06-2018, 18:04:17
    #16
    SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düğün için birikim hocam, üç lira üç liradir misali bulunsun
    İşte sorun tam da bu hocam...
  • 05-06-2018, 18:10:32
    #17
    cculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte sorun tam da bu hocam...
    Kesinlikle cıvkı çıktı tabi ki paranın, gelse de bi hayrı yok fakat ben haksızlığa kesinlikle aşırı sinirlenen birisiyim. Hakkımı yoksayanlara birşey derken birden fıttırıveriyorum yani haklıyken haksıza düşüyorum. Ama erteleyip durmasın yani, erteleyip duruyor şu gün ödeme gelecek bu gün gelecek bekliyoruz falan yapıyo. Sonuncusunda da dedim ki abi verebilecek misin veremeyecek misin? vereceksen kesin bi gün ver falan, o verdiği günün üstünden yine bi 20 gün geçti.
  • 05-06-2018, 18:13:14
    #18
    SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle cıvkı çıktı tabi ki paranın, gelse de bi hayrı yok fakat ben haksızlığa kesinlikle aşırı sinirlenen birisiyim. Hakkımı yoksayanlara birşey derken birden fıttırıveriyorum yani haklıyken haksıza düşüyorum. Ama erteleyip durmasın yani, erteleyip duruyor şu gün ödeme gelecek bu gün gelecek bekliyoruz falan yapıyo. Sonuncusunda da dedim ki abi verebilecek misin veremeyecek misin? vereceksen kesin bi gün ver falan, o verdiği günün üstünden yine bi 20 gün geçti.
    Üzgünüm ama hata üzerine hata yapmışsın ve yapmaya da devam ediyorsun.

    Çok uzun konu malesef anlatacak zamanım yok.

    Memlekette malesef herkes senin gibi yapıyor ve birileri bu işten çok karlı çıkıyor.

    Kısa zamanda tahsil etmeni dilerim.

    Tabi benim dilemem neye yarayacaksa...