MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suspend et, ulaşır telefonla abi faturası gelmiş ödeme yapmak gerek de.
Bu aklıma yatıyor gibi ama başka alternatifleride bi bekleyelim

cculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vereceği varsa hiç vermez mantığı nedir ya?
Kapat gitsin her geçen saniye zoruna gitmiyor mu?
Kapatırım gider de, bu sefer harcanan emek ile kaybedilen zaman gitmeyecek mi zoruma?

webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam çoğunlukla tanıdığa iş yapınca öyle oluyor aynı şekilde başıma geldi zamanında 3 tane site yapmıştım uygun fiyatlara ajansların verdiği fiyatları tahmin edebilirsiniz sürekli ödeme bekliyorum diyerek oyaladı bende her seferinde benimde ödemelerim var şuraya vs diyip parça parça almıştım aylarca sürmüştü bu olay haliyle gelen parada paramparça olunca hayrını göremedim nacizane önerim zıtlaşmadan suyuna gidermiş gibi en azından bölüm bölüm almaya çalışın hep derdim ödeme sorun değil sonra alırım içine sinsin derdim tövbe ettim
Benimde yaptığım tam olarak buydu. Damlaya damlaya göl olsa eyv ama o da yok, bi damla bile damlamadı üç aydır.