seni bu duruma sokan insanlar utansın dicem ama utanma olsa ödemesini hemen yapardı, aç telefonu site ilgili bir kısım kaldımı eksik varmı diye sor sonrasında ödemeyi havale yada eft ilemi yapıcaksın diye sor normal şekilde paranı iste bu senin hakkın , sana şu gün bu gün zaman atarsa belirt sende benimde ödeme yapmam gereken yerler var sunucu parası filan ödeme yaptığın zaman siteyi tekrar aktif ederim dersin,hiç ödeme yapmaz diye siteyi ilerde kapatabileceğin bir kapı bırak kendine