Bu aklıma yatıyor gibi ama başka alternatifleride bi bekleyelim
Kapatırım gider de, bu sefer harcanan emek ile kaybedilen zaman gitmeyecek mi zoruma?
Benimde yaptığım tam olarak buydu. Damlaya damlaya göl olsa eyv ama o da yok, bi damla bile damlamadı üç aydır.
Zoruna giden çoktan zoruna gitmiş olmalı zaten.
Bu saatten sonra o parayı alırsan mutlu olacaksan kapatma ok.