İşte sorun tam da bu hocam...
Kesinlikle cıvkı çıktı tabi ki paranın, gelse de bi hayrı yok fakat ben haksızlığa kesinlikle aşırı sinirlenen birisiyim. Hakkımı yoksayanlara birşey derken birden fıttırıveriyorum yani haklıyken haksıza düşüyorum. Ama erteleyip durmasın yani, erteleyip duruyor şu gün ödeme gelecek bu gün gelecek bekliyoruz falan yapıyo. Sonuncusunda da dedim ki abi verebilecek misin veremeyecek misin? vereceksen kesin bi gün ver falan, o verdiği günün üstünden yine bi 20 gün geçti.